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UDKBrasil

Phase 5 Beta Testers
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About UDKBrasil

  • Birthday 09/10/1998

Personal Information

  • Allegiance
    Nod
  • Location
    Brazil
  • Steam ID
    76561198202242626

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  1. @Madkill40 @Dagama @burbigo @Luhrian The map is paused, I mean. I'm on my third re-infection of COVID-19, which made me pause some projects in my life. I have some interesting ideas that I have ready for when I feel better, to come back with this project.
  2. @LuhrianSure! The map is not ready yet but I will leave the download link as soon as possible, I am having problems with my internet currently. @burbigoThanks! @Madkill40 Yes.
  3. Your map layout is interessing, Good work!
  4. If GDI decides to seal Comm to topple one of the three buildings, its REF and PP will be vulnerable in the silo's path. If Gdi prefers Silo, Bar is vulnerable and vision radar is lost. The same is for Nod if he is silo, will lose his radar and leave three building vulnerabilities. If he is comm side he will leave Air and Ref vulnerable. This map comes down to the effort of the faster thinking team, but I won't make it tiring.
  5. @ffreak9F999 Yes, it will be yes! @Buttons Thanks for the reference!
  6. Bom Dia!, Esta é a minha primeira disposição do mapa em UDK, e eu vim aqui para ajudar a torná-lo melhor, é um B> S> B, onde uma corrente de água fria atravessa o mapa, o silo é suportada por vigas e eu pretendo fazer grandes geleiras de paisagens ... é ainda WIP, é claro, mas eu aceito qualquer tipo de sugestões fazer o mapa estável. Nota: (notei que o Obelisco e AGT campo da linha de frente é muito grande e eu quero saber o que você pensa sobre isso), eu também vai fazer túneis levando a ref e possivelmente Usina entre o meio do mapa para as duas bases, pode ser possível criar uma montanha com túneis que levam a ComCenter (se necessário neste mapa) no canto superior direito (GDI Side) do mapa. Edit: Resumo Editado. Obby parece OP aqui, mas ainda tem suas deficiências, Agt o mesmo assim tem mais campo de visão para atirar, Ref Nod e GDI é atacável pelo LMR e distância Arty. Hon and Bar, também é atacável à distância, Hon pode ser destruído se você usar seu veículo (rush-apc) corretamente, Bar ainda tem que ser mudado e algumas rochas acrescentou. Eu não tenho muita experiência em UDK ainda, mas vou fazer o meu melhor, eu espero para dicas para que possa um dia se divertir. Agradeço qualquer tipo de orientações para um bom mapa! Obrigado! (Sinto muito pelo erro de digitação, eu estou ajudando Traduz Google.)
  7. Really was very good, did a great job.
  8. I always liked to see that missile launcher.
  9. Thanks @ ThommyK0104 changed much even! I'll try to get some time for me to return to play it.
  10. Tell me how this renegade x? I did not play it a long time desdo beta 4, I can not play it right now because I do not have much time parents just go into crisis and everything ended up but difficult then as it is now? something new? maps etc ...? do not complain of my English! I peopl the help of google translator.
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